Neteja i manteniment de cases particulars
Neteja i manteniment de cases particulars
Serveis de neteja en cases amb manteniment de jardí i piscina
Aquest servei, en general, està destinat al perfil dels propietaris estrangers que necessiten els seus habitatges per rebre el manteniment adequat durant el període en què no estan aquí.
Cuidem casa teva tot l’any i ens assegurem que no passa res, com a garantia de tranquil·litat.
Amb els nostres serveis de neteja i manteniment per a particulars estrangers podràs:
Mentre no resideixis a casa teva, pots aprofitar l’ocasió per fer les reformes o reparacions que necessitis. Per exemple, avaries en aixetes, escalfador, problemes elèctrics etc…
Disposa d’una xarxa de professionals experts. Comptem amb personal de gestió qualificat per contactar amb el professional que es requereix en cada situació, tant de manteniment com de reformes més complexes.
Amb els nostres serveis de neteja i manteniment per a particulars estrangers podràs:
Mentre no resideixis a casa teva, pots aprofitar l’ocasió per fer les reformes o reparacions que necessitis. Per exemple, avaries en aixetes, escalfador, problemes elèctrics etc…
Disposa d’una xarxa de professionals experts. Comptem amb personal de gestió qualificat per contactar amb el professional que es requereix en cada situació, tant de manteniment com de reformes més complexes.
Els nostres serveis de neteja, manteniment i altres serveis per a particulars
Manteniment general de la vivenda
Manteniment del jardí
Manteniment de piscines
Neteja de la vivenda
Servei d´emergencies 24h
Amb aquest servei pretenem cuidar al client de possibles problemes que puguin sorgir durant la seva estada a la casa i seguir gaudint del seu temps lliure.
Exemples;
- Resposta a l’alarma: el client és en un altre país, ens adverteix i ens demana que venim a la casa per saber què va passar. També hi ha la possibilitat que el client faciliti les nostres dades a l’empresa d’alarma com a primer contacte en cas que s’activi l’alarma.
- Oblida’t de les claus: el client tanca la casa i oblida les claus que hi ha a l’interior. Hi ha dues opcions:
- Si el client deixa voluntàriament una còpia a l’empresa, ens localitza i la prenem
- En cas contrari, disposem de serralleria i el més aviat possible intentarem solucionar el problema.
- Problemes amb la xarxa. El client no es pot connectar a Internet a causa de problemes tècnics. En aquest cas, ens vam posar en contacte amb l’empresa telefònica, ja que el client no es pot comunicar a causa del problema de l’idioma.
- Rebre una comanda/compra. El client fa una compra i no pot rebre-la a la casa per qualsevol motiu. L’empresa és l’encarregada de rebre la compra a la casa.
Així és com treballem a URU-BER
- Fem una cita al lloc on es proporcionaran els serveis.
- Prenem nota de tots els serveis que el client vol contractar i les seves necessitats
- Tan aviat com sigui possible li enviem el pressupost sense cap cost i compromís.
- Si el client accepta el nostre pressupost procedirem a l’acció en la data que ens ho comu.
Així és com treballem a URU-BER
- Fem una cita al lloc on es proporcionaran els serveis.
- Prenem nota de tots els serveis que el client vol contractar i les seves necessitats
- Tan aviat com sigui possible li enviem el pressupost sense cap cost i compromís.
- Si el client accepta el nostre pressupost procedirem a l’acció en la data que ens ho comu.